Friday, May 25, 2018

خرید فالوور اینستاگرام یا استفاده از ربات اینستاگرام؟

امروزه پیج های زیادی در اینستاگرام برای بیشتر دیده شدن به خرید فالوور اینستاگرام روی آورده اند. کسب و کارهای معروفی برای پیج اینستاگرامشان فالوور می خرند یا از ربات های افزایش فالوور اینستاگرامی استفاده می کنند. به خاطر اینکه خیلی از آن ها معتقد اند که هرچه فالوور اینستاگرام شان بیشتر باشد می توانند تاثیر بیشتری روی مخاطبین جدید بگذارند و این تنها دلیلی است که آن ها را دنبال کنند.
شاید واقعیت همین باشد. متاسفانه یکی از عمده دلایلی که باعث می شود افراد پیجی را فالو کنند تعداد فالوورهای آن است. درست یا غلط این در فرهنگ ما جا افتاده است. اما پیج هایی هم که به واسطه محتوای خوبی که ارائه می کنند دنبال می شوند کم نیست.
فالوور در اینستاگرام نقش اعتبار برای هر کسب و کار یا هر پیجی را ایفا می کند. به خاطر همین هم سایت های زیادی این روز ها به خرید و فروش فالوور اینستاگرام و ربات همه کاره اینستاگرام روی آورده اند. در واقع هر کی فالوور بخواد فقط کافی است هزینه کند!
اما سوال مهم خیلی از افراد این است که آیا خرید فالوور اینستاگرام کار درستی است؟ آیا فالوور ایرانی اینستاگرام بخریم یا فالوور خارجی؟ آیا فالوور هایی که برای پیج مان می خریم واقعی هستند یا فیک؟ چند درصدشون واقعی هستند؟ آیا اعتمادی به فروشندگان فالوور اینستاگرام است؟ ربات اینستاگرام بهتر است یا خرید فالوور؟
این سوالاتی است که دغدغه خیلی از دوستانی است که برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام شان حاضر اند هزینه کنند. ولی نمی دانند آیا کار درستی انجام می دهند یا خیر؟
البته من معتقد هستم خرید فالوور اینستاگرام کار درستی نیست و باعث پیشرفت چندانی در کسب و کارتان نمی شود! ولی در این مقاله قصد دارم در مورد یک روش بهتر یعنی استفاده از ربات اینستاگرام صحبت کنم. شاید ربات اینستاگرام گزینه بهتری در مقابل خرید فالوور اینستاگرام باشد!
پس اگر می خواهید بدانید کدام یک بهتر است تا انتهای این مقاله همراه من باشید.
  

خرید فالوور اینستاگرام : خوب یا بد؟ بخریم یا نخریم؟

یکی از راه های سریع برای افزایش فالوور اینستاگرام خرید فالوور است. فالوور هایی که معلوم نیست یک شبه از کجا می آیند؟ بسیاری از سایت ها شعارشان خرید فالوور واقعی اینستاگرام است و این ادعا را دارند که فالوور های واقعی و فعال برای پیج شما می گیرند.
اما واقعا حقیقت دارد؟ البته فالوور ها واقعی هستند ولی هیچ فعالیتی در اینستاگرام انجام نمی دهند! در ادامه بیشتر در مورد این نوع فالوور ها توضیح می دهم.
چند روش وجود دارد که سایت های فروشنده فالوور، تعداد فالوور های مورد نظر شما را از طریق آن ها تهیه می کنند.

روش اول : سرور افزایش فالوور اینستاگرام

برخی از سایت هایی که فروشنده فالوور اینستاگرام هستند، صاحب برنامه های فالوور بگیر اینستاگرام اند. در واقع زمانی که می گویند افزایش فالوور از طریق سرور منظور همان برنامه فالور بگیرشان است. مسلما برنامه های اندرویدی که در زمینه افزایش فالوور اینستاگرام و لایک و کامنت فعال هستند دارای کاربران زیادی اند.
روال کار در این برنامه ها هم به این شکل است که در قبال فالو یا لایک کاربران امتیازی به آن ها داده می شود تا بتوانند برای پیج خود فالو یا لایک به صورت رایگان بگیرند.
در واقع کاربرانی که در این برنامه ها فعالیت می کنند با اکانت هایی که مخصوص استفاده از آن در برنامه ساخته اند فعالیت می کنند. یعنی اکانتی که فعال نیست و فیک است!
زمانی هم که هر کسی سفارش خرید فالوور به مدیر سایت می دهد مدیر سایت آیدی اینستاگرام شخص سفارش دهنده را وارد برنامه می کند تا کاربرانی که در برنامه فعالیت می کنند پیج مورد نظر را فالو کنند. پس متوجه شدید که در این روش فالوور غیر واقعی فروخته می شود. شاید فقط یک درصد از افراد با اکانت واقعی خود در این برنامه ها فعالیت کنند.

1 comment: