Wednesday, March 25, 2020

معرفی و بررسی برنامه محبوب ایسنتاگرام - Instagram


اینستاگرام : یک برنامه شبکه اجتماعی کاملا شناخته شده و معروف برای اندروید است که راهی ساده برای عکس‌ برداری و به‌ اشتراک‌ گذاری لحظات شما است. در این برنامه شما می توانید دوستان و خانواده خود را دنبال کنید تا در لحظات جذاب آن‌ ها شریک باشید.هم چنین می‌ توانید کاربران دیگری که عکس‌های جذاب و متناسب با سلیقه ی شما به اشتراک می‌گذارند را دنبال کرده و لذت ببرید. اینستاگرام راهی ساده برای عکس‌برداری و به‌ اشتراک‌ گذاری لحظه‌ های شما است.عکس‌ ها و ویدیو های مورد علاقه‌ تان را به‌ اشتراک بگذارید و از آن‌ها نگه‌ داری کنید.هر تعداد عکس و فیلم که مایل هستید را در بخش Stories به طور موقت به‌ اشتراک گذاشته و آن‌ ها را با جملات خود و یا ابزار‌ های طراحی، ویرایش کنید.

با نرم افزار اینستاگرام می توانید جلوه قدیمی یا Sepia و عجیب و غریب مانند Earlybird ، Hudson یا Sutro را برروی عکس هایتان اعمال کنید و با یک دکمه عکستان را شبیه به عکس‌های دهه ۵۰ کنید! یکی از جالب ترین جلوه های اینستاگرام ایجاد محوی در اطراف کادر عکس می باشد که می‌تواند فوکوس بیشتری را روی سوژه میان تصویر ایجاد کرده و عکس را زیباتر کند! این شبکه اجتماعی میلیون ها تصویر و و ویدئو را در خودش جای داده است و به شما امکان مشاهده همه ان ها را میدهد و علاوه بر ان می توانید صفحه اختصاصی خود را ایجاد کرده و به اشتراک گذاری زندگی تان مشغول شوید!

اینستاگرام دارای تنظیمات جالبی نیز می‌باشد، شما با فعال کردن یک گزینه، می‌توانید صفحه اینستاگرام خود را از حالت عمومی به خصوصی تغییر دهید، به این‌صورت تمامی پست های شما فقط برای کسانی که شما را دنبال کرده‌اند قابل مشاهده خواهند بود، نگران نباشید، وقتی صفحه شما خصوصی می‌شود، افراد برای مشاهده پست های شما می‌بایست در ابتدا درخواست دنبال کردن ارسال نمایند و تمامی درخواست ها نیز باید توسط شما تایید و یا رد شوند.

No comments:

Post a Comment